Paus....

>> torsdag 6 maj 2010

Mycket skoj händer nu och jag har inte så mycket tid eller lust för bloggandet.


Tror därför jag tar en liten paus på obestämd tid, en vecka, två eller över hela sommaren. Det visar sig.

Men nu stundar tid med familjemedlemmar, landet, projekt, frösådd och pyssel i växthuset, nya extremt roliga arbetsuppgifter, målning, 6 veckors sommarledighet etc etc etc........ och självklart en dotter som kommer hem och som vill rå om sin mamma med lite kvalitetstid och kvällsurr i sängen inpå småtimmarna.

Längtes till allt.....men mest av allt längtar jag efter den absolut bästa M som finns !

Så alla, ha det gott så syns vi när vi syns..... (läser dock av mina kommentarer då och då så har ni något på hjärtat, skriv en rad vettja)

6 kommentarer:

Anne-Sofie 7 maj 2010 kl. 22:22  

Ha det så underbart! Själv så har jag också tagit bloggpaus till stor del, få se om man återkommer eller slutar blogga..

Agath 11 maj 2010 kl. 12:22  

Hej Cayenne!
Hoppas du får en skön och avkopplande bloggpaus
nu händer det så mycket på våren och sommaren.
Var rädd om dig.
Kram

Nikks 14 maj 2010 kl. 09:52  

Hej Cayenne!

Du har många strängar på din lyra! Därför är det givet att du skall unna dig lite pausledighet härifrån! Underbart fin blogg har du, estetiskt vacker!

Ha nu en underbar ledighet från bloggen! Och en skön helg som stundar.
Vet inte hur ni har det med vädret hos dig, fanns det sol här så hade jag delat med mig. Tyvärr bara mulet och kallt.

Kram på dig!
från
/Nikks

Agath 22 maj 2010 kl. 17:07  

Hej Cayenne!
Bara jag som tittar in och vill önska dej en trevlig Pingst.
Kramar

Kojiki 6 juni 2010 kl. 22:23  

Hej Cayenne

Nu är det dags att titta in eller.....

xxx

Cayenne 8 juni 2010 kl. 22:20  

Tack alla för hälsningar.
Jag fortsätter min bloggpaus en tid över sommaren och förmodligen en bit in i höst. Min tid går till så mycket annat just nu och för tillfället så prioriterar jag, familj, vänner och kärleken..

Önskar er fin och njutningsfull sommar...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP