För att ni ska slippa tröttna

>> söndag 15 november 2009

Eftersom jag känner att jag kommit in i en period då jag är lite fixerad vid mina loppis och auktionsfynd samt min samlarmani så tänkte jag bespara er som inte vill eller orka läsa om design på glas och andra föremål så har jag dragit igång en ny blogg som enbart innehåller ting som jag tycker om och som kommer att dokumenteras med foton etc...

Så vill ni läsa så klicka in er här...

Cayennes Collection of Art   

Ska ändra länk på min ros i vänstermarginal så den blir klickbar direkt till den sidan.

Välkommen in i min andra värld, den lite mer färgranna

8 kommentarer:

Agath 15 november 2009 kl. 20:24  

Hej Cayenne!
Ja jag lagar mycket mat i ugn,jag föredrar det.
Men ibland så blir det ju på spisen,vet du
även den julkorven jag gör steker jag i ugn och har jag gjort många köttbullar så går det finnemang att steka i ugnen,och det spara både tid och klet mellan spis plattorna.Men det blir ju en del att göra rent i ugnen förstås.
Jag önskar dej en trevlig Söndag.
Kramar.

Cayenne 15 november 2009 kl. 21:30  

Du lagar väldigt mycket mat du....
Nu blir det sängen för mig, tidigt morgon med flyget ner till Göteborg över dagen.
Ha en fin början på veckan.

Agath 16 november 2009 kl. 14:53  

Hej Cayenne!
Ja jag har alltid tyckt om att laga mat,fast
jag jhar kommit in ien fas nu där det är svåert att hitta på matsedel.Här är ju inget billigt precis.Jo nu ljög jag allt,billigt har de ibland men det är regel sådana varor jag inte handlar.
Ja ibland kan väl inte vägsträckan räcka utan du måste ta flyget också,Sverige är ju trots allt ett avlångt land.Hoppas du inte är flygrädd?
Jag önskar dej en trevlig vecka.
Kramar.

Tigris Predikantan 16 november 2009 kl. 20:48  

Vad fin din blogg blivit! Skal titta in till den andra med. ;=)

Cayenne 16 november 2009 kl. 22:27  

Agath, nej jag är inte flygrädd, det kan man inte vara i det här jobbet....

Cayenne 16 november 2009 kl. 22:29  

Tigris, tack....men den är inte så mycket förändrad. Du är så välkommen in till den andra men den är ännu inte i helt färdigt skick...

Tigris Predikantan 17 november 2009 kl. 09:03  

Besökt den andra bloggen. Nu skall jag följa den med: den var i min smak!

Cayenne 19 november 2009 kl. 18:42  

Tigris, ja du är så välkommen tillbaka.

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP