Fynd

>> tisdag 12 januari 2010

Om man har det jobb jag har så innebär det att man jobbar ganska självständigt, och det innebär att man ibland tar sig sina friheter och gör annat.

Så idag, efter jobb i en annan stad, då klockan ännu bara visade på strax före 15 så drog jag och en ur personalen där jag var iväg på loppis. Och jag hittar ju som ni vet alltid en massa saker som jag känner att jag måste köpa. Men...idag gjorde jag faktiskt inte det förutom ett par röda skor med klack i lite 40 tals stil som kommer att sitta som en smäck på mina fötter till vita jeans i sommar.

Jag gillar röda skor....jag tycker det sticker ut lite och det är fint på bruna fötter.

Tänkte dock inte ta dom först, sen tänkte jag att jag skulle ta dom, sen ångrade jag mig igen....och sen ångrade jag mig igen. Lite typiskt mig men vem kunde motstå dom för 67.50.............dyrt va?

Ni skulle egentligen få se dom i bild men nu har liksom energin tagit slut och jag trivs ganska bra i mitt soffhörn där jag tror att jag stannar kvar tills kudden ropar.

10 kommentarer:

Anonym 13 januari 2010 kl. 13:38  

Hej Cayenne
I filmen Trollkarlen fråm OZ hade lilla Dorothy röda magiska skor...så röda skor är magiska....
xx
Kojiki

Anonym 13 januari 2010 kl. 21:47  

Det var att slå klackarna i taket 67:50 -- köpte själv två skjortor på COOP idag för 39:-/st -- köpte två förra besöket också - bra skjortor - märkligt pris. Mvh LW

maria 14 januari 2010 kl. 12:22  

Det var väl lite dyrt ;-)

Cayenne 14 januari 2010 kl. 20:37  

Tigris, ja eller hur, man skulle gå i rött lite mer, en färg att bli glad av.

Cayenne 14 januari 2010 kl. 20:38  

Kojiki, hade hon röda skor? Jag kommer inte ihåg den filmen så bra men jag ska komma ihåg magin då de sitter på mina fötter.

Cayenne 14 januari 2010 kl. 20:39  

LW, då är vi två som fyndat......du kan dock ha dina på studs, jag får allt vänta till sommaren.

Cayenne 14 januari 2010 kl. 20:39  

Maria, tycker du jag skulle ha prutat lite?

Anonym 14 januari 2010 kl. 22:12  

Tänker likadant ikväll. Skrev, men sket i att lägga till en bild. Orkade inte byta plats.
:-)

Cayenne 15 januari 2010 kl. 09:42  

Fjädelös, nej ibland orkar man bara inte...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP