Det jag inte kommer att sakna

>> fredag 5 februari 2010

Om precis 23 dagar börjar en aning lugn och ro.

En smula stillhet.

Eller i alla fall ett normal arbetstempo.

Jag önskar de här dagarna kunde försvinna i ett nafts så jag fick lägga allt det jag håller på med nu bakom mig. För idag har det inte varit någon kul dag. Jag känner mig jätteförvirrad.

Kommer INTE att sakna stressen !!

Det har varit ungefär som att försöka fånga in 20 kycklingar som springer åt olika håll, och då man väl fått dom i lådan så är det ett par som bryter sig ut och springer åt olika håll igen och jag får börja om.

Jag har inte gjort annat än suttit i telefon idag för att försöka få ihop en viss logistik runt ett tvådagarsmöte som behövde bokas om med kort varsel och det har inte varit lätt. Fyra personer har varit lediga, en person har suttit i möten hela dagen, en annan har varit beroende av andra besked för att kunna bestämma och jag har själv fått avsätta dagar som jag har haft annat inplanerat på för att frisätta tid vilket har inneburit att jag fått boka om tre andra möten.

Och just nu är jag lika oviss.....chefen sa, vi tar nya tag på måndag.....ja ja

Februari har ju liksom bara 28 dagar och 5 av dom har redan gått och jag slutar till den första mars......

Fattar inte hur det här ska funka.

Orkar inte tänka länge.

4 kommentarer:

Anonym 5 februari 2010 kl. 19:19  

Kan du inte lägga till en dag - vi har ju skottat och skottat så det räcker till ett skottår. Mvh LW

Cayenne 5 februari 2010 kl. 19:51  

Eller hur LW...bra idé. du är smart du. Ska säga det till chefen på måndag.

Anne-Sofie 8 februari 2010 kl. 23:45  

Fy fasen, sånt kan ju knäcka vem som helst. Pepp pepp:-)

Cayenne 10 februari 2010 kl. 21:34  

Anne-Sofie, börjar räkna ner nu så jag ska nog stå ut men det snurrar på bra i huvudet vill jag lova. Allt har fått bokas om i omgångar och det är jobbigt då så många personer är berörda....

Tack för peppet.....behöver nog det.

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP