Efterlängtad

>> onsdag 24 februari 2010

Jag har verkligen gulliga chefer på mitt "rätta" jobb.

På måndag hoppar jag ju in på kontoret där jag har min anställning för att jobba med lite andra projekt och idag ringde en av cheferna och ville bara skicka en kram (eftersom han är på sportlov nästa vecka) och säga att de längtar efter mig och att det skulle bli så skoj att få in mig under några månader.

Det är väl gulligt ??

Det värmer i hjärtat att höra att man är efterlängtad, särskilt nu då jag sliter häcken av mig för att få ihop allt innan fredagen som är min sista arbetsdag på mitt konsultuppdrag. Idag har jag faktiskt varit gråtfärdig av allt som snurrar som total kaos i huvudet och jag är helt övertygad om att jag glömt en del då jag haft mina överlämningar till annan personal och det stör mig.

Nyss hemkommen.....lång dag som vanlig. Var på kontoret kvart i sju, jobbade non stop till halv fyra, körde hem i 38 mil och nu då jag ska koppla upp mig på jobbdatorn (som är ny sedan igår) så kommer jag inte in med mitt password vilket är typiskt då jag skulle ha fram ett dokument som jag måste läsa in innan fredagens jobb (imorgon är jag ute på fältet hela dagen och hinner inte med krångel).

Vill säga fula ord.....flera stycken helst men jag känner att jag orkar inte ens det så jag struntar i det.

Kollar på stafetten istället och håller tummarna för medalj...




4 kommentarer:

Maria 26 februari 2010 kl. 20:23  

Jag avundas dig inte allt bilande. Jag skulle aldrig orka. Du är stålkvinnan.

Cayenne 26 februari 2010 kl. 20:34  

Inte alls Maria, men ibland är man duktig på att lura sig själv att man orkar allt här i världen. Men jag känner mig otroligt nöjd över att min tillvaro framöver går lite mer i lugnets tecken. Kanske kommer ikapp mig själv lite för den här veckan har det varit överjävligt (grät på väg hem idag av ren utmattning och det är inte likt mig)

Anne-Sofie 26 februari 2010 kl. 23:32  

Kul att vara efterlängtad!

Cayenne 27 februari 2010 kl. 12:36  

Anne-Sofie, ja det känns väldigt skönt...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP