Och min röst går till

>> lördag 6 februari 2010

Dolph....

What a man !

2 kommentarer:

Anonym 9 februari 2010 kl. 22:28  

Hej vännen,
från en som är tom på energi, men det visar jag ju inte vardagligt och så, man för ju en form av kamp och funkar skapligt. Bloggvärlden är ju annorlunda, ibland tycker jag det jag skrivit är uselt. Så jag skulle skrivit tidigare, känner ändå din närvaro in space. Hoppas du har det bra eller nästintill, vi vill väl alla ha ljus och vårsmak? Ska jag skriva om Dolph då, ditt inlägg handlar ju om det. Ok, man ja. I övrigt - no comments ;) Såg f.ö. inte hela numret. Sköt om dig, må väl, kramar, Janne

metrobloggen.se/utrop

Cayenne 10 februari 2010 kl. 21:33  

Må väl du med Janne....
Låter inte så bra detta med tom på energi, vad ska vi göra ¨åt det?

Du skriver när du har lust och tid, inget tvång här inte..jag vet ju vart du finns.

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP