Smart

>> söndag 7 februari 2010

Fler och fler väljer att göra parfym i fast form vilket är superbra för oss som bla flyger en del. Jag är ju ofta iväg över dagen eller från dag till annan och jag försöker alltid att ta minimalt med prylar med mig och det resulterar ofta i att man enbart har handbagage.

Så då brukar parfymen få stanna hemma pga restrektionerna med flytande på flyget och istället blir det någon pytteburk med lite luktsatt hudcremé vilket sällan är lika skoj.

Så därför är det skoj då man hittar fast parfym i ett av sina favoritmärken. Använder ju alltid Lóccitane,s handcremé som verkligen är helt super och helt oumbärlig för mig och nu har jag upptäckt att det även finns flera olika parfymer i samma märke. Tar knappt någon plats och helt ok att ta med sig på flyget.

Smart va? 

4 kommentarer:

Quila o Ronja 7 februari 2010 kl. 23:26  

Fiffigt!!! Har jag faktiskt aldrig sett. Finns det många olika dofter. Vem säljer detta?

Kram
Susanne

Cayenne 8 februari 2010 kl. 06:08  

Godmorgon....Jag har tidigare beställt av min dotter från Oslo men har även passat på att köpa det på NK i Sthlm, vet dock att det börjar dyka upp lite här o där men sök på Lóccitane på nätet för det går lika bra att köpa där...
(har du aldrig testat handcremén måste du göra det, dyr, 180 kr, men grymt dryg)

Nu sk jag genast smyga in hos dig oc se om du skrivit hur det gick i helgen...

Ha en br dag...

Quila o Ronja 8 februari 2010 kl. 21:45  

Gokväll Cayenne
Tack för tipset, ska genast kolla. Just handkräm är ett måste för mig, men svårt att hitta en riktigt bra.

Godnatt
Susanne

Cayenne 10 februari 2010 kl. 21:30  

Susanne, om du testar handcremén så vill du inte ha någon annan. Den kan kännas lite fet direkt men sen sjunker allt in i huden och de blir len som en barn rumpa...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP