Tidig lördag morgon

>> lördag 13 februari 2010

Har en del pyssel för mig idag och framför allt så behöver mitt hem "rustas" upp.
Jag har glömt bort det under en period och är alltså i behov av en piffning. Ska börja med kontoret för där inne ser det mest ut som en lagerlokal just nu och tanken är väl att jag åtminstone ska kunna sitta vid skrivbordet om någon vecka eller två.

Jag är i normala fall en ordningsam människa men av någon anledning så har kontoret varit ett rum som jag inte riktigt vetat vad jag ska göra med. Har ju inte haft behov av det då jag inte officiellt haft något hemmakontor under ett par års tid och lusten har funnits att slå ut väggen från min lilla toalett ut mot det rummet och på så vis få ett jättebadrum......men men......jag och mina idéer.

Får lägga de idéerna åt sidan nu för nu behöver jag verkligen ett kontor och även om jag fram tills nu jobbat en hel del hemifrån så har soffan mest fungerat som arbetsplats vilket är oerhört korkat då jag faktiskt har ett fullt utrustat kontor med allt jag behöver.

Har i alla fall fått min almanacka som jag beställde för någon vecka sedan, ska bara vänja mig vid att den är brun med rosa text nu och inte rosa med grå text som jag valde i fjol...
Gillar personliga saker, de som är mera "jag".

2 kommentarer:

Anne-Sofie 14 februari 2010 kl. 17:29  

Oj...ett jättebadrum vore trevligt att ha...verkligen...men inte många som kan ha det.

Cayenne 14 februari 2010 kl. 17:40  

Nej i alla fall inte i en lägenhet Anne-Sofie. I huset så hade jag ett badrum på12 kvadrat....som jag njöt och som jag saknar det.

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP