Till er som ännu inte läst

>> måndag 15 februari 2010

Jag tror jag skrev om det någon gång på min gamla Passagen blogg.
Om Jonas Gardells alldeles magnifika förmåga att få till en text som gör att man kan skratta ...högt och länge och låta ögonen tåras.

Jag ber er därför.....ni som ännu ej läst, gå in och läs några rader hos honom och framför allt en del av de senaste inläggen. Jag rekommenderar varmt följande rader:

* Har ni fest eller....
*Dolph Lungren
*Vinterhelvetet

Det är så sjukt underbart och så rätt och så träffsäkert.
Låt er glädjas en stund....

Länk hittar ni i min länklista till vänster...

4 kommentarer:

Quila o Ronja 16 februari 2010 kl. 22:49  

Det var precis som du sa!!! :-)
Jag satt där och skrattade för mig själv, nickade instämmande i mycket.
Tack för tipset Cayenne ;-))

Kram
Susanne

Ninasol 16 februari 2010 kl. 23:44  

Gardell gillar jag.
Han brukar vara träffsäker så jag måste förstås kolla hans alster då.
Tack för tipset.

Cayenne 17 februari 2010 kl. 19:56  

Susanne, ja han är skön....jag skrattar alltid åt hans smått ironiska texter och jag blir alltid glad då jag läser...

Cayenne 17 februari 2010 kl. 19:57  

Ninasol, ja du får studsa in till honom direkt...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP