Klockringning 02.00

>> söndag 7 mars 2010

Ja, så får det bli inatt för är man en sann filmälskare som jag så är Oscars galan ett måste då den sänds på tv. Så klockan 2 inatt får jag gnugga sömnen ur ögonen om jag vill hänga med på vad som händer på Kodak Theatre. Och är man riktigt sugen på att se alla vackra kläder och stjärnor så slår man upp ögonen redan klockan 00.00 för då är det röda mattan som gäller.

Så, tiden för bums i säng måste nog vara senast klockan 21 ikväll, och sen sova ett par timmar till efter utdelningen. Kommer mao inte att bli en så lätt måndag men lite får man offra sig för "konsten".




4 kommentarer:

Kojiki 7 mars 2010 kl. 20:09  

Hej Cayenne

Oscars-Galan missar jag heller inte...inatt sitter jag där också. Har bakat en drömtårta som står i kylen hua....det är bland de godaste kakor jag vet..den plockar vi fram inatt..ha det kuligt!

xxx

Cayenne 7 mars 2010 kl. 20:14  

Men Kojiki, du ÄR ju värsta bagerskan nu. Ska du öppna ett konditori?? Jag vet inte riktigt vad OS gjorde med dig :)

Ha det kuligt själv...men, är det så nyttigt att äta tårta kl 2 på natten?

Kojiki 7 mars 2010 kl. 20:21  

Hej Cayenne

Lite onyttigt får det vara ibland..jag är så ofta nyttig...nästan för mycket...såå jag får ändra på det lite...OS förändrade många saker...öppna ett konditori hade varit roligt i vacker miljö ett riktigt café med vacker musik goda bakverk och även små sandwich WOW du är välkommen...

xxxx

Cayenne 7 mars 2010 kl. 20:29  

Jag kanske kan få ett stambord de gånger jag åker ner..?

Och det är sant, man måste kompensera det nyttiga med lite onyttigt ibland, helt rätt. Hoppas det kommer att smaka...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP