Nerbäddad

>> tisdag 9 mars 2010

Efter en intensiv dag så hamnade även jag till slut i sängen.

Är i storstan från dag till annan och för första gången på länge var det ren glädje att köra ner. 4 timmar på helt bara, torra vägar. Det är man inte direkt bortskämd med nu för tiden.

Har hunnit med att uträtta en hel del och fått massor med roligt (märk väl...roligt ) jobb påbörjat och klart.

Kompis M som just nu befinner sig utomlands skickade ett ledsamt mess........tråkiga besked hemifrån så jag ringde upp och vi pratade en stund. För att förgylla den trista stunden så föreslog hon att vi skulle hitta på nåt skoj och att vi skulle se till att befinna oss i storstan den 19 Juni, snajsa till oss lite, försöka få en glimt av prinsess vigseln och kanske se till att komma ut på lokal under kvällen.

Låter ju helt ok i mina öron.....försommarvärme, glada människor och ganska mycket kärlek i stan då.

Har ju hört att det mesta är uppbokat i stan just den helgen men som tur är finns ju en eminent lya att tillgå i stan, där jag befinner mig nu så jag tror jag bokar upp mig på den redan nu.

Nu är det natti natti för mig, imorgon är en "lite lagom arbetsam arbetsdag", dvs börja tidigt, köra hem i tid.

6 kommentarer:

Maria 9 mars 2010 kl. 23:45  

Jag hoppas att jag kan befinna mig långt utanför stan när spektaklet äger rum!

Mia bara jag 10 mars 2010 kl. 00:20  

Cayenne;
Måste vara underbart med torra vägar hela vägen fram.. Hoppas du funnit dig till ro nu och kan få sova..vet hur svårt det är när man suttit i en bil och koncentrerat sig på körning så länge:)
Varm Kram

Anne-Sofie 10 mars 2010 kl. 09:20  

Det där låter fina fisken...ja förutom vissa tråkigheter då förstås.

Cayenne 10 mars 2010 kl. 23:09  

Maria, kan tänka mig det, men du vet, vi från "landet" behöver lite flärd ibland.

Cayenne 10 mars 2010 kl. 23:10  

Mia, ja det är superbra men nu ikväll på vägen men så var det ganska blött för det har ju tinat en hel del...

Ha det gott...

Cayenne 10 mars 2010 kl. 23:11  

Anne-Sofie, ja du får dra ner till storstan du med...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP