Livet leker....

>> söndag 19 september 2010

....just nu

Är hemflyttad till stan och har bla flera projekt på G, både privat och på jobbfronten vilket kommer att göra att det mesta kommer att ligga på plus innan året är slut.

Sommaren har varit bra och även om man alltid tycker att den är för kort så har den ändå varit fylld med värme, vänner och sköna långa och lediga dagar.

Små projekt har dragit igång på landet men det största sparade jag till nästa år då mitt nya växthus på ca 25 kvadrat ska upp. Har dock gjort ritningen och börjat samla material, bla gamla fönster, en del med färgat glas som ursprungligen kommer från huset här i stan. Kommer att bli superfint.

Kommer även i fortsättningen inte att vara en sån aktiv bloggare då jag kommer att ha händerna fulla med annat som kommer att ta min mesta tid men något litet livstecken då och då kan ni räkna med.

Tack för alla hälsningar sedan jag var här sist, kikar in till er då och då även om det blir "snålt" med kommentarerna från mig.

Önskar er alla en mysig höst med ljusmys och kur under varma filtar....

6 kommentarer:

Anonym 19 september 2010 kl. 23:37  

Vilket trevligt projekt. Jag har kvar lite tomater ännu att plocka och så många äpplen och plommon ute. Nu kommer även jag att bli sporadisk bloggare, men du får nog något besök framöver också. LW

Agath 20 september 2010 kl. 00:31  

Hej Cayenne!
Det var inte igår.
Vinkar tillbaka och hoppas du själv har det bra.
Har jag din mailadress kvar skickar jag dig ett
mail.
Godnattkramen.
PS:Tittar in en stund i morgon.Klockan är sen.DS:

Agath 20 september 2010 kl. 17:06  

Hej Cayenne!
Har skickat dig ett lite mail.
Kramar

IanMcOwen 20 september 2010 kl. 20:02  

“Springer förbi och blinkar lite.....blinkeblink”!

Agath 20 september 2010 kl. 20:38  

Hej igen Cayenne!
Du hade visst inte den mailadressen kvar
fick den tillbaka du vet postmasters.
Kram

Agath 21 september 2010 kl. 18:23  

Cayenne!
Jag harv tagit bort din mailadress,
men det var den adressen jag skickade till
Men jag har skickat om det få¨r om det kommer fram kanske var ett tillfälligt fel.
Ha en bra dag.
Kramar

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP