Mycket nu...

>> fredag 22 oktober 2010

Ger ett litet livstecken.
Livet snurrar på i 150 just nu och ibland funderar jag på hur jag hinner med att leva.
Men det gör jag !
Lever fullt ut på alla plan och jag tror att sep till nov 2010 kommer att gå till världshistorien som mest hektiskt och innehållsrik i mitt hela liv. Men på ett positivt sätt !

Får "låna" Malin i en hel vecka nu och vi ska försöka hinna med allt vi ska göra enligt en väl arbetad plan då det är viktigt med tiden den närmaste veckan. Låter kryptiskt men så får det bli. Vi kom hem igår och de följande dagarna kommer att bli både skoj och annorlunda, både för henne och för mig.

Sen följer arbetslivet som också förändrats till något väldigt positivt, en mycket välkommen förändring som jag ser mycket fram emot och jag kan säga att den varit välbehövlig. Och det är kul med nya utmaningar.

Hoppas ni alla mår bra där ute och att ni överlever vintern som är på väg med stormsteg.....

11 kommentarer:

Irrhönan 24 oktober 2010 kl. 12:08  

När det snurrar på så kan det undra en hur man hinner med. En sekund i taget, bara.
Det låter som om du har det bra! Fortsätt! :-)

Nincasol 1 november 2010 kl. 18:56  

Stressa inte ihjäl dig bara men du verkar ha kul också och trivs.

Har börjat blogg lite igen och finns här:

http://nincasol.blogspot.com/

...ifall du vill läsa.

Kram från Ninacian

Cayenne 27 november 2010 kl. 21:25  

Irrhönan, ja jag har det bra, livet har börjat på nytt kan man säga...

Nincasol, klart jag ska kika in hos dig, förstod väl att du skulle komma åter..

Stockholm Under Ytan...eller hur? Förstår inte att jag inte upptäckt din blogg innan, helt underbart!

Agath 27 november 2010 kl. 21:48  

Hej Cayenne!
Jag har skickat dig ett mail,och det är inte den adressen du hade innan det står Agath i Ämne så det är från mig.
Jag önskar dig en fin 1:a
Advent.

Agath 27 november 2010 kl. 21:49  

Glömde skicka kramen
kram igen

Cayenne 27 november 2010 kl. 22:39  

Tack Agath, jag har fått mailet, sökte dig på FB men det fanns så många med det namnet, men du kan söka mig om du vill, lite lättare att hitta kanske, Helen Sydow

Anonym 27 november 2010 kl. 23:43  

Hej Igen!
Ja jag vet att finns flera,
men jag ska söka dig så du hittar mig
jag är väl den som har minst vänner.
Kramar//Agath

Anne-Sofie 28 november 2010 kl. 14:04  

Låter trevligt! Lycka till med vad du nu håller på med:-)

Agath 28 november 2010 kl. 17:20  

Hej Cayenne!
Jag vet inte hur jag ska söka dig är det på
din mailadress eller?
I så fall får jag gå in på den du har givit
mig,svara bara vilken det är så får jag göra ett försök till.
Ha en fin 1:a advent.
Kramar

Quila o Ronja 4 december 2010 kl. 09:36  

Vad härligt det låter :-)

Sv. Hade jag inte upptäckt dom båda "snattarna", hade det nog inte varit mycket kvar, hahaha.

Ha en härlig helg
Kram
Susanne

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP