Partaj och en massa mil

>> torsdag 26 november 2009

Har haft intensiva dagar i Sthlm.
En lång arbetsdag på tisdag avlöstes av en onsdag som började halv sju och slutade halv två på natten.
Först en konferans på dagen på kontoret och efter det party och öppet hus för 100 inbjudna. Länge sedan jag skrattade så mycket, och mingel är alltid skoj...... och buffé mat

Kvällen avslutades med nattsurr, knaper av rester, mera vin och öl och därefter inknoppning och klockan ställd på 06.00...Sov på kontoret (vi har fyra sovrum där) och i morse då man vaknade och drog upp rullgardinen såg man nästan över hela Stockholm, så himla häftigt med alla ljus. Vi har nog en av Sthlm finaste utsikter måste jag säga. Duschade, drack kaffe och åt ananas och en bit knäckebröd, matlusten var inte direkt stor.

Sen satte jag mig i bilen och körde 22 mil till ett center, jobbade, körde hem...och landade här hemma vid halv åtta efter 73 körde mil. Och egentligen är jag på tok för trött för att sitta här så jag borde bums i säng.

Men hade orken funnits så hade jag varit kvar i Sthlm en natt till för klockan fem skulle det vara lite Draja på Grand,s veranda och sedan festkväll med allt branchfolk inom läkemdelsvärlden. Jag bangade dock !

Men det har överlag varit en bra vecka och i helgen har jag en dejt.....det ni !

10 kommentarer:

angus 27 november 2009 kl. 12:49  

du kajennen
nu har ja en blågg såm är min egnaste
å ja håppas att du ska titta in där
å säja bra å glada saker till mej

angus

Anonym 27 november 2009 kl. 12:50  

Åh va du är bra. /anten

Anonym 27 november 2009 kl. 15:06  

Hej Cayenne

Ja de det var hektiskt men vad jobbigt det låter..hoppas festen var kul..wow en date det var inte illa...spännande....

xxx
Kojiki

Anne-Sofie 27 november 2009 kl. 18:07  

Lycka till med dejten! ;O))

nono 27 november 2009 kl. 19:05  

Kul med lite nattsurr ibland efter arbetsamma dagar.
Det behöver vi alla då och då.

Kram

Såg din konstblogg häromdagen men nu hittar jag den inte ...(?)
Ska kolla på Bloggbanken.

Cayenne 27 november 2009 kl. 23:05  

Tack Anten, men jag vet inte om det är direkt bra...bara dumdristigt kanske.

Cayenne 27 november 2009 kl. 23:06  

Kojiki, festen var urkul...och ja, spännande med dejt, håll tummarna för att det kan bli nåt bra.

Cayenne 27 november 2009 kl. 23:06  

Tack Anne-Sofie...kanske behövs.

Cayenne 27 november 2009 kl. 23:08  

Ninacian, du kan bara klicka på min ros i vänsterspalt så kommer du dit...

Nattsurr kan vara givande och jag älskar mina arbetskamrater, mest då de blir som surrigast och helt snurriga på nattkröken.

Agath 28 november 2009 kl. 20:51  

Hej Cayenne!
Ja det är jobbigt att inte får känna sig pigg
men mår jag inte bättre på mådag så går jag
till läkaren,för det kan knappast vara svinet
som har dykt på mej för jag har ingen feber,bara
känner mej som en uvriden trasa.
Ja vi har i stort sett gjort det här också det
är bara min Stardust som inte kommit upp än.
Jag önskar dej en trevlig fortsättning på Lördagen.
Kramar.

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP