Party i fjällen

>> fredag 4 december 2009

Och ja, det brukar var skoj, och där är i alla fall full vinter, vitt och ljust och vackert men jag kände faktiskt inte för det i helgen. Veckan har varit ganska tung med jobb och jag har varit borta 2,5 dag redan så det känns sisådär att behöva packa igen och dra iväg.

Fjällen finns alltid kvar och jag har ju möjlighet att åka dit när jag vill då min syster o hennes man har hus där och eftersom vi nu en gång för alla bestämt att vi blir hemmavid i jul och inte där som planerat så kommer jag ändå dit i nyår då vi som vanligt har vårt nyårsfirande där och det brukar vara full rulle då....

Så, i helgen ska jag sova ikapp tid, ta det lugnt, måla klart det jag har kvar i köket och kanske baka lite.
Ska testa Kojikis lussebullsrecept från Yuletide 2009 bloggen (finns bland mina länkar) för snart har vi lussetid här och då måste man vakna på morgonen till kaffe och lussebulle.


Snöormen som ringlar sig över toppen på Vemdalen, nyåret för ett par år sedan


6 kommentarer:

Anne-Sofie 4 december 2009 kl. 19:09  

Ser att du har fullt upp ändå...med "träning"...hihihi;O)

Cayenne 4 december 2009 kl. 20:49  

Typ....ja, om jag finge önska fritt Anne-Sofie. Skulle sitta som en smäck mao..

Kojiki 5 december 2009 kl. 08:37  

Hoppsas det blir goda bullar man vet ju aldrig....
Annars finns det fåglar ha ha..du ta det lugnt med träningen eller vad det nu är för kaloridämpande saker!

M a o trevlig helg vad du än gör!

xxx

Anonym 5 december 2009 kl. 09:01  

Planerad sömn. Kan man få prestationsångest av det?
:-D

Cayenne 5 december 2009 kl. 11:31  

Kojiki, nja, det är nog ganska stilla med det, ska ägna min mamma ett par timmar idag eftersom hon bakar för fullt och behöver ha lite hjälp..

Ha en go helg du med...

Cayenne 5 december 2009 kl. 11:32  

Fjäderlös, nej jag tror faktiskt inte det, det funkade för mig för jag vaknade vid sju och somnade om vid åtta fram till tjugo min i elva. Ganska bra jobabt för mig mao...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP