Stor skillnad

>> lördag 19 december 2009

Ser på mina etiketter.

1 inlägg om kärlek, 22 inlägg om vardag.
Det känns inte riktigt bra, eller hur?
Det borde vara tvärtom, mer kärlek än vardag.

Men nu är det inte så och det borde bli ändring på det....snart.

Det kommer ju ett nyår, med önskningar och löften och mina borde bli att jag ska se till att finna det jag söker, något varaktig, tryggt och stabilt men ändå med spänningen bevarad.

Önska får man ju faktiskt men sen är det kanske upp till mig att se till att önskningarna infrias och det får också bli mitt löfte, göra en plan och följa den och inte vika ner mig, inte vika undan utan framhäva mig själv med allt vad det innebär.

Så, under 2010 får det bli mindre vardag och massor med kärlek......
(och efter detta inlägg har jag dubblat mina kärleksinlägg till hela 2)

2 kommentarer:

Anonym 20 december 2009 kl. 00:27  

Hej Cayenne
Kärlek är mycket. Du skriver om ditt hem och stuga med kärlek
Du skriver om dina glas och diverse med kärlek
Vilket vacker hjärta du har blir avis att jag inte har det......mycket vackert med dessa rosenblad

xxx
Kojiki

Cayenne 20 december 2009 kl. 10:20  

Kojiki, det är sant, kärlek är väldigt mycket och jag har det bra egentligen men nåt saknas där ändå....du vet.

Du får gärna snyta bilden, jag har ju själv gjort det så kopiera den gärna.

Ha en fin fjärde advent

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP