Äntligen beställd

>> torsdag 28 januari 2010

Jag har näst intill glömt bort att beställa min personliga almanacka för 2010 men nu har jag i alla fall skapat en för året och i år blev den brun med ljusrosa text, Förra året var den rosa men ljusgrå text och i år så ändrade jag även lite på framside texten.

Jag vill alltid ha mitt namn i lite större text men med små bokstäver och sedan längst ner också  med små bokstäver skriver jag en personlig grej om året. A plan of life 2009 hette den i fjol men i år så fick det bli Life time 2010.

Det som är skoj med dessa personliga almanackor är att man verkligen kan göra dem personliga med de färger man själv väljer och med egen text både på utsida och insida och jag tycker det är lite gulligt att den visar att den liksom bara är min....

Vill ni göra en egen så klickar ni här --->   personlig almanacka

6 kommentarer:

Anonym 28 januari 2010 kl. 19:53  

Kunde tro att det skulle bli lite rosa inslag

Sweet Love and Rock'n Roll

xxx
Kojiki

Cayenne 28 januari 2010 kl. 19:58  

Ja Kojiki, jag är ju lite rosa nördig jag...
Men gillar den bruna färgen och tänkte att jag nu skulle byta huvudfärg i alla fall.

Brownies 28 januari 2010 kl. 20:21  

Dom är jättefina men alldeles för små tycker jag, synd att man inte kan välja dem i större format. Jag var väldigt nära att beställa en innan nyår.

Cayenne 28 januari 2010 kl. 20:34  

Brownie, jag har en stor filofax, typ 25x20 som väger bly men den är fin i mörkt skinn och den har jag mer hemmavid, den här är bättre att bära med sig då jag ändå bär ganska tungt med dator o pärmar o mappar som alltid släpas runt...

Man kan alltid ha två... en för lite mindre notisar o en för lite mer anteckningar

Brownies 30 januari 2010 kl. 12:56  

Lite förmycket meck med två almanackor för min smak :)

Cayenne 30 januari 2010 kl. 17:40  

Brownie, ja det är ju en smaksak

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP