Tålamod

>> fredag 12 februari 2010

Jag får hålla tummarna och hoppas att allt går att rädda.
Min dator bor just nu hos it killarna och är helt sönderplockad.
Förhoppningsvis så får jag ett positivt besked på måndag men som läget är nu så är den inte ens till 50% återställd. Hårddisken ligger i en av deras datorer för en back up av det som går att rädda.

Och nu blir jag tvingad att använda mig av Mac,en i helgen och det kanske är bra för då kanske jag äntligen kan få kläm på den. Fram tills nu har den näst intill stått oanvänd. M har använt den då hon varit hemma men annars så har den nog mest stått under vardagsrumsbordet......

Jag har lite svårt för att det inte finns höger och vänsterklick och jag har svårt att spara ner saker då jag aldrig vet vart de hamnar. Tänk er bara, det tog en vecka innan jag visste att jag skulle klicka på Safari knappen för att komma åt internet. Allt ser ju liksom annorlunda ut och jag blir mest frusterad.

Ska dock be killarna på jobbet nu att installera windows på den då jag mer aktivt måste börja använda mig av den nu då jag ska sitta med dom och jobba.....

Så i helgen lär de bli snålt med bilder på bloggen såvida jag inte laddar ner en del hit....frågan är om jag hittar igen dom sen..?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP