I tryggt "förvar"

>> lördag 20 mars 2010

M är hemma.
I morse vid sju så landade de i Oslo och har tillbringat dagen med att landa i verkligheten.
Vi Skypade lite tidigare idag och då fick jag se hennes nya tatuering, jättefin men aningen stor kanske.
Fick även se mina orginal converse som hon köpt för en ruskigt billig peng, 140 kronor, att jämföra med vad man betalar här hemma, mina röda gick på 690. Men nu köpte hon i alla fall ett par vita och ett par blå åt mig som jag ska nöta frisk under vår och sommar.

Tack söta du.....

Borde ta en tripp till dig snart.

Dagen idag har annars inte alls varit bra.....

Huvudvärken har slagit till igen med full kraft och under natten och idag har den bankat ganska bra och jag känner mig ganska luddig av alla värktabletter. Sen har andra saker hänt som fått mig att börja tvivla och som även gör att jag måste tvinga mig själv att ännu en gång omvärdera mina tidigare beslut.....och det är urjobbigt.

Livet är en kamp och ett ständigt ifrågasättande......varför kan det inte bara få vara lugnt och stilla och harmoniskt någongång??

6 kommentarer:

Quila o Ronja 20 mars 2010 kl. 21:24  

Hej Cayenne
Vad skönt att dottern är "hemma" igen.
Trist det där med huvudet....USCH! Hoppas inte det blir allt för långdraget.

Kram
Susanne

Brownies 21 mars 2010 kl. 05:00  

Är det verkligen orginal för 140:-? inte ens i USA, orginallandet är de så billiga.

Cayenne 21 mars 2010 kl. 06:46  

Susanne, ja det är skönt, och detta med huvudet är något som redan är långdraget eftersom det är sviter efter en bilolycka i slutet av året...

Kram...

Cayenne 21 mars 2010 kl. 06:49  

Brownie, japp, i orinalkartong och allt. Helt sannslöst men nu då jag själv omräknat i bath så får jag det till 160 kr. Min dotter är ganska noga med plagiat kontra orginal så detta har hon kollat upp.

Ska upp med bild bevis så snart jag har dem hemma...

Cayenne 21 mars 2010 kl. 10:33  

Tänkte på en till sak Brownie, Converse tillverkas ju i Indonesien så det är förmodligen därför de kan ha ett så pass lågt pris. ....

Brownies 22 mars 2010 kl. 23:26  

Cayenne: Jo ifs men det låter lite väl billigt, men det är säkert så och det är ju svinbra :)

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP