Glad

>> onsdag 7 april 2010

Jag har nog världens finaste arbetskamrater.

Igår så fick jag hem en otroligt vacker bukett från alla på kontoret. Och jag blev både rörd och glad över deras ord till mig.

"Vi är stolta över dig"

Vi har en fantastisk team känsla som slår allt  och jag otroligt lyckligt lottad som får ingå i ett sånt arbetslag där vi stöttar och uppmuntrar varandra i allt vi gör och där cheferna verkligen ser det man bidrar med och där man får plocka fram sina styrkor och sin kunskap för att tillsammans bygga ett starkt framgångsrikt företag.

Vem har en chef som ringer då och då på morgonen och sjunger hela versen på "godmorgon, godmorgon, hör fåglar sjunga glatt....." eller som ringer då de ska vara borta en vecka bara för att skicka en kram. Eller som ropar HURRA  HURRA för dig då  man gjort nåt bra?

En sån chef har jag.

Vi behöver alla få uppmuntran i vårt arbete för att orka jobba vidare för klimatet är ganska tufft och vi får större och större krav på oss och vi behöver verkligen få positiv feedback då och då.

Jag önskar verkligen att alla får må bra på sitt jobb.....


7 kommentarer:

Maria 7 april 2010 kl. 23:11  

Jag har det oxå kanonbra på jobbet även om chefen inte skickar blommor. Man ska komma ihåg att vara tacksam över det ibland. Inte att han inte skickar blommor hahaha men för att man jobbar på ett kanonställe :-)

Cayenne 8 april 2010 kl. 14:49  

Ja, det ska man verkligen. Och vi är ju inte så många här så än så då kanske det är lättare att få en blomma då o då för något man gjort bra. Kanske lite sämre med det då man jobbar på större företag.

Ninasol - Ninacian 10 april 2010 kl. 01:53  

Jag älskar den buketten.
Så det så.
Enklast är vackrats!

Ninasol 10 april 2010 kl. 01:56  

*menar ju *vackrast*

Cayenne 10 april 2010 kl. 06:44  

Ninacian, ja visst är det det så.
Är du tillbaka nu? Måste kolla om du har samma adress, annars får du uppdatera mig.

Anne-Sofie 11 april 2010 kl. 12:32  

Underbart med en sådan arbetsplats och chef...jag tyvärr inte säga detsamma...vår chef är psykopat.

Cayenne 11 april 2010 kl. 12:51  

Anne-Sofie, det låter inte alls bra.
Kanske skulle byta arbetsplats?

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP