Mera rosa

>> tisdag 13 april 2010

Köpte ju i förra veckan vita liljor på Hötorget i Sthlm innan jag körde hem.
Igår då jag var över dagen ner kunde jag inte låta bli att köpa rosa liljor men denna gång på ett litet blomstertorg nedanför jobbet. Ser alla blommorna från mitt fönster på kontoret och igår kunde jag inte stå emot längre......de är sagolika.

Över en meter höga......

Tyvärr har ingen riktigt slagit ut än men jag har totalt 17 enorma knoppar som bara väntar på att få veckla ut sig helt.

Rosa, det är lite kärlek för mig då våren kommer.

4 kommentarer:

Maria 13 april 2010 kl. 18:33  

Jag har sex stycker rosa toppar i min garderob. Ja, rosa är vår!

Cayenne 13 april 2010 kl. 19:23  

Men visst var du ljusblå och röd tidigare Maria? Undra just om din garderob är lite förvånad? har hört ryktesvägen är där även hänger fler klänningar än vanligt.

Maria 14 april 2010 kl. 15:01  

Min garderob är stum av förvåning :-)

Cayenne 14 april 2010 kl. 20:43  

Maria, jag tror att den ler i smyg...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP