Selamat pagi semua teman

>> torsdag 15 april 2010

Hari ini hari yang bagus dan saya benar-benar Backlog pada semua dokumen saya, sehingga saya kini boleh meningkatkan kelajuan jika saya harus selesai sebelum akhir minggu depan.
Aku malu sedikit tetapi memerlukan masa begitu mengerikan dan aku tidak memiliki apa yang saya fikir saya akan menangkap begitu hari ini adalah peningkatan kekuatan.

Jo jag vet, arbetsskadad just nu.......
och det går trögt, och det tar sån fasligt lång tid och jag vill hellre ut i solen !

Selmat pagi seuma teman = Godmorgon alla mina vänner  (rubriken alltså)


 

8 kommentarer:

Tigris Predikantan 15 april 2010 kl. 09:19  

Ja, du är inte ensam om din längtan men ... tack för översättningen för där blev det tvärstopp!
:)

Quila o Ronja 15 april 2010 kl. 09:46  

Hoppas du blir klar snart, så du kan ge dig ut i solskenet ;-) Det är du värd efter allt slit med texterna.

Allt gott
Susanne

Cayenne 15 april 2010 kl. 10:05  

Tigris, känner mig som en fågel instäng i bur som vill ut o flyga nu då man sitter inne, framför ett fönster där man ser hela utelivet på stan framför sig...jag vill också dit ut.

Cayenne 15 april 2010 kl. 10:07  

Susanne, nja, det tar längre tid än väntat då det var lite mer text än jag förväntat mig men bör väl vara klar i morgon em....ska dock ut en sväng efter lunch, lämna bilen för däckbyte och gå därifrån hem. Sedan blir det en promis tillbaka efter fyra så lite uteliv blir det ändå.

mala 15 april 2010 kl. 10:23  

Sampai Jompa = Hej då
Terima Kasi = Tack
Selamat Siang = God dag
Selamat Tidur = God natt

Lite av det jag lärde mig i Indonesien

Cayenne 15 april 2010 kl. 10:30  

Du är duktig du dottra mi... och om siang är dag och tidur är natt så blir ju det i min rubrik pagi= morgon....så då kan du ett ord till.

kramelikram till dig från mami
(skulle inte du ta låg sovmorgon idag?)

mala 15 april 2010 kl. 15:02  

Ja men det kunde jag redan.. =)
Gick inte så bra, vaknade tidigt

Cayenne 15 april 2010 kl. 19:00  

Synd Mala, du skulle ha behövt en sovmorgon med tanke på alla dina pass framöver...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP