Tusen tack

>> lördag 10 april 2010

Jag har vid ett flertal tillfällen fått förfrågan av Kojiki om jag vill byta design, göra en liten förändring etc men jag har ju varit lite för förtjust i den förra med löven som hon gjorde och envist sagt att nja, jag vill nog fundera lite, nej, inte riktigt nu.....ska känna efter om ett tag.

Men nu var det liksom dags och mitt förslag var magnolia och ljust.

Jag är oerhört nöjd.

Du är verkligen en fixare och trixare du Kojiki och jag kan inte annat än säga tusen tusen tack......igen.

Nu är det vår och ljust här inne och vackert och det mörka får gömmas undan under en tid men det kan tänkas att den andra kommer åter i höst igen eller så blir den borta för evigt.

8 kommentarer:

Anonym 10 april 2010 kl. 10:48  

Hej Cayenne

Glad du blev nöjd....nu har vi släppt in ljuset! Välkommen vår i hjärta och sinne..

xxx
Kojiki

Cayenne 10 april 2010 kl. 12:41  

Ja Kojiki, jag blev supernöjd, nu blir man glad då man kommer in. Funderar dock på om man kan flytta ner foton lite längre ner på sidan? Och, om texten under min bild kan få samma teckensnitt som Cayennes Palace snittet? Vill dock om det blir fotoflytt behålla texten där den är nu.....(kalla mig krångelmaja))

Quila o Ronja 10 april 2010 kl. 16:58  

Hej Cayenne.
Jaaa, vad säger man...Hon är så proffsig på detta. Super snyggt!
När jag ser alla bloggar bli vårfina, så blir jag lite sugen.........men...kanske inte ;-)))

Ha en bra helg
Kram
Susanne

Cayenne 10 april 2010 kl. 17:07  

Du får känna dig för lite Susanne, mitt fick ju mogna bra länge men nu känns det bra att jag gjorde förändringen. Skönt med lite ljus omkring sig...

Anne-Sofie 11 april 2010 kl. 12:29  

Mycket läckert...och inte är jag förvånad över det...:-)

Cayenne 11 april 2010 kl. 13:25  

Anne-Sofie, nej, Kojiki bemästrar det mesta och det är skoj då man är med själv och plockar in ideér och hon skapar dem..

Peter 11 april 2010 kl. 18:23  

Känns ljusare och luftigare här nu. Perfekt vårtema m.a.o. Mycket smakfullt! :-)

Cayenne 11 april 2010 kl. 18:25  

Hej Peter, kul att du tyckte om det, jag har själv valt blombilder och text snitt o sen har bästa Kojiki fixat utifrån önskemål och färg....och är ju en fena på att få till allt till det bästa...

Skicka en kommentar

Tack för besöket

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP